woensdag 14 januari 2015

Ziek deel 2

Na een opleving afgelopen weekend is het nu toch weer goed mis met mijn gezondheid.
Toen ik maandagmorgen wakker werd wist ik het gelijk. Dit gaat een zware dag worden.

In plaats van met de fiets ben ik maar met de auto naar het werk gegaan.
De hele dag hebben verschillende collega's me gevraagd of ik niet beter naar huis kon gaan, maar ja, ik was er toch, dus.......

Dinsdag toch maar thuis gebleven, en dat brik nu nog steeds. Op de een of andere manier wil het nog niet echt vlotten (of ben ik nu te ongeduldig?)
Ik heb ik ieder geval besloten om dit goed uit te zieken, zodat ik niet weken blijf dooremmeren met wel/niet verkouden zijn.

Dit betekent alleen wel dat van fietsen ook niet veel komt.

2 opmerkingen:

  1. Uitzieken is inderdaad het meest verstandige. Alles gaat tegenwoordig zo snel, maar daar is een menselijk lichaam nog niet op ingesteld. Herstel heeft gewoon tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen