maandag 14 november 2016

Eindelijk


Eindelijk.......

Na bijna een jaar werk..... ben ik er klaar mee.
De fiets is in het afgelopen jaar grondig onder handen genomen. Uiteindelijk is de fiets bijna helemaal uit elkaar geweest.
- alle beschadigingen zijn uitgeschuurd
- de barstjes in de gelcoat zijn uitgefreesd en bijgewerkt.
- de fiets is in de grondlak gezet
- de richtingaanwijzers zijn vervangen en aangevuld  (2 extra aan de achterzijde)
- er is een nieuwe koplamp gemonteerd, waarbij meteen het bestaande gat dichtgezet is en een nieuw gat is gemaakt.
- de achteras is vervangen.
- de top is eraf geweest en opnieuw geplaatst.
- als laatste is de gehele fiets voorzien van een Plastidip afwerking in 2 kleuren.
Dus......

Ik vind dat ik het wel verdiend heb om te zeggen dat ik er klaar mee ben.
Voor de wintermaanden heb ik gelijk maar de marathon+ banden gemonteerd. ik heb  geen zin in het wisselen van banden bij kou en het donker.

Vorige week kwam er ineens een nieuwe tourkap voorbij tegen een schappelijke prijs, dus die heb ik gelijk maar gekocht.

Voor degene die niet meer weten hoe de fiets eruit zag hieronder een korte sfeerimpressie.

Dit was de quest bij aanschaf

De eerste plamuur sessies zijn geweest

De quest in de grondlaag  (best mooi, maar erg gevoelig)

En het eindresultaat.

De kap is ook met Plastidip behandeld.



7 opmerkingen:

  1. Ziet er netjes uit met die Plasti-Dip! Mooie kleurcombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is weer als nieuw ! Durf je er nog wel mee te gaan rijden ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is echt heel erg mooi geworden. Deze kleuren combi wilde ik in het begin ook doen, toen toch alleen voor blauw gekozen. Kap is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ronald!
    Mooi werk man! Ik weet hoeveel krassen en beschadigingen cq gaten deze had.... nooit gedacht dat ie zo mooi zou worden! Een verdiende pluim! Wim

    BeantwoordenVerwijderen