zaterdag 10 december 2016

andere prioriteiten.....

Op dit moment ligt het fietsen even op zijn gat, om het zo maar eens te zeggen.
Dit komt omdat we erg druk bezig zijn met de voorbereidingen voor onze andere grote hobby. Dansen.


We zijn afgelopen zomer benaderd om mee te doen aan de Ballroom Gala Night in een formatieteam. Dit betekent dat we met 5 andere paren een choreografie dansen op ballroommuziek (voor de kenners, een Tango, een stuk Slow Fox en een stuk Engelse Wals).


Omdat alle stukken die we dansen voor ons nieuw zijn, en het feit dat je nu niet alleen zelf danst, maar ook nog moet letten op de anderen (je moet in formatie blijven) is veel training nodig.
We zijn dan wel een gelegenheidsteam, maar je staat wel voor ca 200 personen te dansen, dus dan moet het ook goed gaan.





Voor de geintereseerden. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor de voorstelling van vanavond.


Dit betekent dat fietsen er op dit moment nog even niet in zit. Bovendien kwakkel ik wat met een verkoudheid die niet doorzet, maar wel voor overlast zorgt.
Om geen risico te lopen heb ik de afgelopen 2 weken dan ook niet gefietst.


Vanaf deze week kan ik weer volop aan de bak, en dan gaan we weer fanatiek de conditie en kilometers opbouwen.


Ik twijfel nog of ik aan de OBT 2016 mee ga rijden. Het lijkt me geweldig, en de start is ook nog eens in de buurt. Maar ja ik heb nog bijna nooit 60km gefietst....
Ik kijk nog even hoe  het gaat de komende weken.

10 opmerkingen:

  1. Er rijdt sinds kort nog een quest tussen Kampen en Zwolle nl Q284, daarnaast ma-wo de DF vanuit Dronten naar Zwolle, een Versatile en heel af en toe een blauw witte Quest. De blauw witte Q gaat wel naar de OBT samen met de Gekko Quest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Die Q is een witte. De df is van een dame, die er behoorlijk de sokken in heeft. De versatile zit ergens dicht bij mijn werk. De blauwitte heb ik nog niet gezien.

      Verwijderen
  2. Nou ik denk dat je wel 60 km kan fietsen. ;-) De OBT is altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat best lukken Ronald, zo snel gaat het meestal niet. Het is mij ook gelukt in 2012 met de Alleweder 3, en weinig ervaring. Dit jaar moet ik helaas werken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken de dame in de witte DF goed, ze rijdt meestal zonder sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik rij met de voormalige Hurricane van Ronald 3x in de week naar Zwolle vanuit Kampen. Zag gisteren een hele mooie groene Quest op de stadsbrug trouwens, niet eerder gezien.

    Toch gefietst vanmorgen Ronald? Dat zag er erg gaaf uit! Mooi geworden hoor! En OBT, gewoon doen, kan prima en is leuk. Helaas bezit ik geen velomobiel, maar ziet er altijd uit als een mooie tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Erik,
      Vandaag wilde ik perse fietsen. Zit nu op 2x per week, dus dat gaat weer de goede kant op.

      Verwijderen
  6. Ik kwam gisteren jullie tegen bij de opbreking van het fietspad. Een paar kilometer daarvoor reed trouwens nog een Quest richting Zwolle, dus met 3 Questen was het druk :)

    BeantwoordenVerwijderen