donderdag 15 december 2016

Opbouwen

Zoals al gemeld heb ik afgelopen week weer 2x gefietst.
Het gaat nog wat moeizaam, de fiets schakelt niet prettig, dus daar moet ik nog voor langs de velomobiel dokter.

Vanmorgen werd ik net na de Molenbrug buiten Kampen ingehaald door een anadere Quest. (Met die driehoeken en WOL op de zijkant).
Die persoon  heeft er behoorlijk de sokken in, en aanhaken was voor mij geen optie.
Ik heb hem dus laten gaan en ben op mijn gemak naar Zwolle gereden.

Morgen weer een dagje rust en dan hopelijk komend weekend weer een ritje maken.

3 opmerkingen:

  1. Was het Robert-Jan met mijn oude Quest? http://questeritus.blogspot.nl ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens velomobiel.nl is die van eigenaar gewisseld, nu van Johan Liefers. Succes met het weer opbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen