zaterdag 24 december 2016

testrondje

Vandaag lijkt het mooi te blijven, dus ik ga vanmiddag maar eens een wat langer rondje fietsen.
Ik heb al verschillende routes proberen te maken via de site van de fietsersbond, maar dat gaat nog niet helemaal zoals ik graag wil.

Ik wil graag wat meer richting de veluwe rijden, (Heerde, Epe en omgeving). Aangezien ik echter een redelijke hondfobie heb (die beesten komen altijd op ooghoogte aanrennen...) zoek ik graag een route die niet langs afgelegen boerderijen gaat.

Ik verwacht dat het vandaag daarom een rondje via Oldebroek, Elburg richting Dronten en dan naar Ketelhaven wordt.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om aan te sluiten......

2 opmerkingen:

  1. Dan moet je deze aanschaffen. Volgens Belle helpt het.

    http://www.dazer.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgend jaar kunnen we wel eens wat afspreken als je dat leuk lijkt. De noordelijke Veluwe ik voor mij maar 40 km van Dieren verwijderd. Dat is voor mij wel te doen. En ik heb dan veel tijd ;-).

    BeantwoordenVerwijderen