dinsdag 21 maart 2017

Afscheid

Aan alles komt een eind, dus ook aan mijn tijd in Quest 257.
Ik heb nog een tijdje in de ontkenningsfase gezeten, maar uiteindelijk heb ik toch de knoop doorgehakt.

Quest 257 wordt verkocht.
Omdat ik steeds minder kans krijg om in de quest te fietsen begonnen er allerlei problemen te ontstaan, zoals vastzittende delen, lege banden, slecht schakelen.

Gelukkig zal de nieuwe eigenaar de fiets weer de aandacht geven die hij verdient. Het doel is dan er 2-3 keer per week mee tussen Kampen en Zwolle geforenst wordt.

Intussen ben ik gevallen voor een speedpedelec, zodat ik (en mijn vrouw nu ook) indien nodig naar het werk kan fietsen.
Het voelt een beetje als verraad, maar soms moet je met je verstand kiezen.

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je toch met plezier op je kilometers met de Quest terugkijkt.

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker wel. Het heeft me ook best moeite gekost om tot dit besluit te komen

      Verwijderen
  2. En wie weet is het toch niet de laatste velomobiel :-)



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je volgende fiets! En misschien tot ziens........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe moet het nu met de OBT? Komt die nooit op je palmares..?

    BeantwoordenVerwijderen