zaterdag 5 november 2016

Voortgang.... duurt lang

Ik had gedacht al klaar te zijn met de aanpassingen.
Vanwege andere verplichtingen en mijn perfectionisme duurt het echter wat langer.

De verlichting is bijna klaar.
De voorzijde ook, alleen blijf ik voor mijn gevoel een deel van de aftekening van de oude lamp zien.
Als ik erover wrijf met mijn vinger, voel ik geen overgang meer, maar ik heb het idee dat ik hem door de lak blijf zien.
Dat betekent dus nog een aantal keren bijwerken , spuiten, bijwerken, spuiten......

De nieuwe neus met rond gat ipv rechthoekig

De top heb ik weer ontdaan van de blauwe afwerking, aangezien ik niet tevreden was over het uiterlijk.
Vanwege de kou was het oppervlak ruw, terwijl een gladde matte afwerking de verdeling was.
Bij de leverancier  was deze kleur niet meer voorradig, en op mijn vragen kwam ook geen reactie meer.
Ik ben daarom overgestapt naar een andere leverancier  (levert rechtstreeks  vanaf de fabriek). Deze heeft inmiddels de gevraagde spuitbussen geleverd, en daar hoop ik de komende dagen mee aan de slag te gaan.

Dit betekent al een tijd niet fietsen, en om toch in conditie te blijven voor het dansen en fietsen ben ik maar weer met hardlopen begonnen.
Lekker rennen en je hoofd leegmaken. (Hoewel ik dat liever in de fiets doe).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten