zondag 4 januari 2015

Historie van mijn Alleweder

Na een tip van Wim (waarvoor mijn dank) ben ik op het spoor gekomen van mijn eigen alleweder.
Ik heb de fiets gekocht zonder bestickering, maar de vorige eigenaar wist me te vertellen dat de fiets in een Mondriaan motief was bestickerd.

Afgaande op de patronen die nog op de fiets te zien waren (lijmresten) en op de wieldeksels zou de bestickering eruit gezien moeten hebben als de alleweder rechts op de onderste foto.  (Bron: http://velomobileseminar2012.blogspot.nl/2011/12/bestickeren-van-velomobielen.html)
Het zou best eens kunnen zijn dat dat zelfs mijn fiets is. Het enige dat afwijkt is de kleur van de neus. Het kan echter zijn dat er ooit een andere neus geplaatst is. (Hij is op dit moment geel......)




Mocht iemand meer weten, of de vorige eigenaar (eigenaren) kennen, dan zou ik dat graag willen weten. Dan kan ik de historie van de fiets compleet maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten