vrijdag 26 december 2014

kerstdagen

Tijdens de feestdagen is het altijd een tijd van bezinning. Je bent gezellig met de familie en bespreekt dan zaken van het afgelopen jaar en het komende jaar.

Helaas heeft het nog niet echt geregend zodat ik nog niet heb kunnen testen hoe het dakje bevalt.

Ik heb wel een afweging moeten maken over een aanbod van een een Quest. Dat is wel mijn droom, maar ja, dat kost ook geld. Daarnaast betekent het ook dat ik de Alleweder dan moet eerst moet verkopen.
Dat is lastig, en aangezien er geen koper is blijf ik voorlopig maar lekker rijden.
Het is nog afwachten of een Quest wel in de steeg te krijgen is. Mogelijk moet deze dan voor het huis gestald worden.
Dat was ook een van de redenen om voor de Alleweder te kiezen. Daarnaast..... hij is net klaar, dus het voelt vreemd om hem dan gelijk te koop te zetten......

Als er zich een koper aan dient zal ik de keuze nog eens heroverwegen.

Voor nu alleen nog fijne dagen gewenst, en succes bij de oliebollentocht. (dat is me nog te ver en te groot...)

1 opmerking:

  1. Op mijn blog kun je een verslagje lezen over de Oliebollentocht.

    Je bent goed bezig met de Alleweder. Zelf lekker een beetje klussen en de moeilijke zaken door een professional laten doen. Dat is ook een beetje mijn aanpak.

    BeantwoordenVerwijderen