zaterdag 22 augustus 2015

Ritme

Na de regenachtige rit van zondag ben ik maandag ook weer in de fiets geklommen, om naar het werk te fietsen.
De afgelopen week uiteindelijk 3x woon-werk ritten gemaakt.

Vrijdag middag als afsluiting vanuit het werk een rit van 40km gemaakt, door vanuit Zwolle, via Wezen naar Elburg te fietsen, en van daar af aan de Dronter kant van het veluwemeer naar Kampen.
Onderweg kwam ik deze fiets tegen, wel mooi om te zien dat deze dingen mogelijk zijn voor mensen die minder mobiel zijn.


Ik merk dat ik begin te wennen aan het fietsen. De snelheid gaat omhoog (40 als rijsnelheid is goed mogelijk) en hierdoor wordt de reistijd ook korter. Toen ik startte in de Quest was ik gemiddeld 37 minuten onderweg. Dat is nu gemiddeld 33
minuten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten