zaterdag 20 augustus 2016

Gele snuit is wat bleekjes...

Eindelijk.
De Quest is klaar. Hieronder is het resultaat te zien van een half jaar bikkelen. (Met tussenpozen van een aantal maanden...) Vanwege de vakantie zijn mijn vrouw en ik de afgelopen week vrij constant aan het werk geweest, en het resultaat is er dan ook naar. We zijn beide zeer tevreden. Ik heb het voorbereidende werk gedaan (slijpen, plamuren, spuitplamuur, schuren, schuren en nog meer schuren). Mijn vrouw is meer van de afwerking, en die heeft de fiets voorzien van zijn nieuwe gele kleur.
De fiets is nu geheel in 1 kleur, en dat is best wel raar om te zien. Ik was gewend om overal krassen en schrammen te zien.







Nu is het natuurlijk niet zo dat de fiets deze kleur blijft.... Het is de primer/grondlaag. Hierop wordt straks nog een andere afwerking aangebracht. Wat, dat blijft nog even een verrassing. 
Tot die tijd zal ik met de fiets in deze "camouflage"kleur blijven rondrijden. 

Om eerlijk te zijn vind ik de kleur eigenlijk best wel cool. Misschien moet ik hem maar zo laten........




7 opmerkingen:

  1. Netjes! Staat er nu al weer strak op, kan enkel maar beter worden met de afwerkkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk dat ziet er goed net netjes uit, kan woord alleen maar beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe langer ik naar deze kleur kijk, hoe mooier ik hem vindt....
    Ik ga nog een paar plekjes bijwerken, en dan is hij echt klaar. Mooi mat geel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is mat niet het nieuwe 'mooi geel' ?
    En nu al die krassen en schrammen eraf geschuurd zijn, is 'ie natuurlijk ook een stuk lichter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het eigenlijk prachtig worden. Dus ws blijft hij deze kleur. Hij is intussen wel gevuld met plamuur en verf, dus ik denk dat hij zwaarder is.....

      Verwijderen
  5. Klopt het dat de Quest te koop staat?

    BeantwoordenVerwijderen