vrijdag 15 mei 2015

Het is bijna zover

Het is bijna zover. Aanstaande woensdag ga ik de quest ophalen bij Wim. Ik had de fiets al eerder op kunnen halen, maar vanwege mijn agenda lukte dat niet. (vakantie, een aantal danswedstrijden enz.)

Het is de bedoeling dat ik rond 16:00u naar Wim toe ga in Zwolle. Dat is ca 25 min lopen vanaf mijn werk. Dan gaan we de afstelling controleren, en dan kan ik als het goed is naar huis fietsen.

Afgelopen woensdag heb ik al een aantal onderdelen opgehaald, omdat alles ineens meenemen in de Quest niet gaat.


2 opmerkingen:

  1. Ja, ja, nou wordt het toch serieus :-) Leuk nieuws en ik wens je veel veilige kilometers toe. Doe vooral de eerste 1000km rustig aan en houd de bovenkant boven ;-)

    Is de DF van Wim al klaar, dat jij z'n Quest nu kan overnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wim,

      Ik ga mijn best doen. Eerst rijden, het verfraaien komt later. De DF van Wim is niet klaar, de verwachting is rond begin juni.
      Hij gebruikt de fiets nu echter minder, aangezien hij aan een roeiwedstrijd meedoet, en nog wat andere zaken.
      Vandaar dat ik hem al mocht en kon ophalen.

      Verwijderen