tag:blogger.com,1999:blog-4395876508061306293.post4060602760092566570..comments2017-09-09T21:42:57.122+02:00Comments on Gele snuit: lekker werken in de zonAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/14929935721354373028noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4395876508061306293.post-20498545249887342062016-03-14T23:21:29.503+01:002016-03-14T23:21:29.503+01:00Hoi Wim,
De reden is dat dit de opstelling was die...Hoi Wim,<br />De reden is dat dit de opstelling was die Wim (andere) in de zomer hanteerde. Ik heb die zo overgenomen. Als ik je post goed lees zou ik dus de almotion er weer op moeten zetten en dan mogelijk voor de f-lite, of de schredda. Ik heb nog wel F-lites, maar vanwege de grotere draaicirkel heb ik het nog niet weer aangedurfd. Ik kan het wel eens proberen. De lekbestendigheid weegt wel wat zwaarder. Ik merk al wel dat ik nog een leek ben op banden gebied. Ik wil graag snlle banden, dienook lekbestendig zijn.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14929935721354373028noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4395876508061306293.post-23427935330165465712016-03-14T19:13:50.080+01:002016-03-14T19:13:50.080+01:00Waarom vervang je een snelle Almotion door een ...Waarom vervang je een snelle Almotion door een 'langzame' Kojak.<br /><br />Kijk even hier: http://wimschermer.blogspot.nl/2015/02/bandentest-schwalbe-shredda-en-marathon.html<br /><br />Ik zou echt die Almotion er weer onder gooien. Helaas past er geen 55mm in de wielkast van mijn XS.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.com